top of page

Livrare & Retur

Politica de Livrare

  • Livrarea la domiciliu, pentru comenzi mai mari de 200 lei este gratuita! Puteti intregi cumparaturile de pe site-ul nostru www.larepublica.ro 

  • Durata de livrare a unei comenzi este de maxim 2 zile lucratoare!

Costul transportului este 15 lei pentru comenzi cu valoare sub 200 lei si gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 lei, indiferent de zona de livrare (pe teritoriul Romaniei).

       Livrarea la domiciliu, in toata tara 15 lei

  • Vanilla Republic percepe o taxa unica de transport in valoare de 15 lei pentru livrarea comenzilor cu adresa de livrare in restul localitatilor din România, exceptand situatiile descrise la primul punct.

         Achitarea comenzii:

Plata comenzii se poate face online cu cardul, in momentul in care se plaseaza comanda pe site (procesare securizata prin intermediul operatorului Netopia), prin OP, sau numerar la curier, in momentul livrarii.

Modificarea sau anularea comenzii

Momentul încheierii contractului il constituie momentul primirii coletului ce este livrat de Partenerii logistici ai vanillarepublic.ro

La vanillarepublic.ro vrem sa fii in primul rand satisfacut de achiziția ta. Ne obligam sa-ti furnizam produsele intr-o conditie excelenta si intr-un timp rezonabil. Daca nu esti satisfacut de comanda ta in orice fel, te rugam sa ne contactezi in maxim 14 zile de la achizitionare printr-un e-mail pe adresa propaganda@larepublica.ro si poti returna partial sau total comanda. O sa facem tot posibilul pentru a corecta situatia. 

Daca ai nelamuriri privind comanda, te rugam sa ne contactezi pe adresa propaganda@larepublica.ro

Politica de Retur

La Vanilla Republic, dorim sa ne asiguram ca toti clientii nostri sunt complet multumiti de achizitiile lor. De aceea, oferim o politica simpla de returnare pentru toate produsele noastre.

Daca nu sunteți multumit de achiziția dvs. de la Vanilla Republic, puteti returna produsul(ele) pentru o rambursare integrala sau schimb in termen de 15 de zile de la data achizitiei. Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul(ele) trebuie să fie neutilizate, in ambalajul original si in aceeasi stare ca atunci cand le-ati primit.

Pentru a initia un retur, va rugam sa contactati echipa noastra de servicii pentru clienti prin e-mail sau telefon pentru a ne informa despre returnare. Echipa noastra va oferi instructiuni cu privire la modul de procedare cu returnarea, inclusiv adresa la care sa trimiteti produsul(ele) inapoi. Vă rugam sa retineti ca nu acoperim costul de transport pentru returnari.

După ce primim produsul(ele) returnat(e), vom procesa rambursarea sau schimbul cat mai curand posibil. Rambursarile vor fi emise in aceeasi forma de plata utilizata pentru achizitia originala.

Va rugam sa retineti ca unele produse pot fi neeligibile pentru returnare din motive de sanatate si siguranta, cum ar fi produsele alimentare perisabile. Daca este cazul, acest lucru va fi clar indicat pe pagina produsului.

bottom of page